Trolls On WordPress

They are real 😀

I received a mail yesterday morning at 7:55AM – bad me for not checking my mails so regularly ain’t I evil? But due to me being really busy at work as I only got a 4-day-week and a 3-day-week next week I don’t much care if people wait for responses or if mails simply get deleted later – buuuuut this is actually funny.

I received a mail that I need to approve a comment on a post. So far so good. It actually tells me who sent the comment and what was commented, so here starts the fun:
“I want to know if my parcel has arrived”
Ehm… I read this right after waking up so I was like: What?
Dismissed that until I arrived at work and read that again… as it also states WHICH post this was sent on I opened the original blog post from 12TH OF AUGUST, 2016 where I raged about an express delivery gone wrong.

I can see the poster’s name they put in and the mail address. First doesn’t tell me anything nor has it ever had any connection to the persons I was in contact with at the shop. Second the email address used is obvious fake (which I can understand as I don’t post my email address anywhere also especially not if I want to troll someone). Third why would a shop I ordered with and was in contact personally via chat option would ever care to post on a blog post? Right~

I am not sure what the intend of this person was. I disregarded this message as spam. I am just glad that I do use the Approval system WordPress offers as else my posts would be comment spammed by such idiots who think it’s fun to impersonate shops and intimidate customers 🙂

Besides. Yes. The parcel arrived. But not by any doing of the commentator which I spam blocked – not that it matters anyway because they will just create another fake account for comments.

Pokémon GO: 34th & 35th Week

I didn’t forget last week’s post but did have some things to take care of so the post didn’t have any priority 🙂

Currently walking Larvitar:

It’s better now anyways due to the start of the Easter event last Thursday ending this Thursday – got a load of newbies in my roster. The event includes:

  • Lucky egg sale
    18009788_1369809396400019_16602438_n
  • 2km eggs can hatch a variety of other Pokémon (other than Squirtle I got Staryu, Tyrogue and Eevee)
  • double EXP on anything

Due to the 2-week-rotation in my area I caught a ***load of Totodiles and evolved one to its final form. Also Cyndaquill gathered enough candies by walking to be evolved too.

I got another upgrade item from a PokéStop (which I can’t use as it is the one for Porygon I think).
My last 7 day spins gave me 2 different upgrade items so *damdam* evolution time~

My new Tyrogue evolved to Hitmonlee – there seems to be a trick to evolve this bugger too:
Main stat ATK -> Hitmonlee
Main stat DEF -> Hitmonchan
Main stat HP -> Hitmontop

My caught Eevee was pushed to evolve to Espeon due to the fun thing called renaming Eevee to the trainer’s name 😀 So Sakura it was.

Pokémon GO: 33rd Week

I wonder if we will get an Easter event 😮
Yeah, seriously, that’s the first thing I put down in this week’s summary, haha.

I forgot to post a picture of my Togetic O___O whyever. Dunno.
I also caught a new one: Dunsparce.
I hatched a Girafaric – after dozens of Staryus and Psyducks. That stupid water event influenced my eggs as crazy and wouldn’t stop -_- still got some eggs from that time so yaaaaaaaaaaaaaaay more trash things to hatch.
My Girafaric hatched actually at a total dumb time and was immediately put into the gym *lol* as I was too lazy to scroll down for others.
I finished walking Slugma and evolved it to Magcargo.
Last Sunday was my 2nd time I received an upgrade item from the 7-day-spin. I ended up with a Dragon Scale which made me evolve my Seadra to Kingdra 😀
Gonna look forward to this Sunday.

I walk Cyndaquil right now and found out my mushy GPS at my 2nd phone seems to be fixed, at least sometimes, as it doesn’t walk around as much as it did before 😀 which is good (just bad for hatching and gathering candies).

Pokémon GO: 32nd Week

I’m so so soooo glad that special water event is over soon. I’m sick of catching Staryus and Remoraids -_- meanwhile it was confirmed officially that it’s possible to catch the shiny Magicarp – although I didn’t see any but I saw a red Gyarados in a gym *jealous*
I got a few hours left but I don’t think I will see the shiny Carp. I don’t mind 🙂 I just hope the spawn rates regulate themselves soon after the event.
17619049_1345907075456918_977358650_n

In case you wondered why my character looks different – I changed the looks haha 😀 and I just need 1 more damn kilometer to evolve Slugma ~.~

If I’d know before that there is a special event and that I’d see so many Omanytes I wouldn’t have had the need of walking that bugger *lol* Caught a dozen of them -_- Rare spawned before and now I catch like 3 in 2 hours -_- annoying~

Due to the new patch being released last weekend (which implemented the 100% chance on an evolve item with your 7th day spin at PokéStop and had “minor text fixes”) I was able tog et another King’s Rock and evolved a fresh caught Slowpoke to Slowking.
I caught a Qwilfish and a Totodile. Due to another Phanpy and Pineco hatching I could evolve them to Donphan and Forretress.

I am really looking forward what they are planning for Easter and if it’s worth my time or not – because from what I can tell by catching things from the event: waste of time… except those new ones I didn’t had in my Dex before.
But I usually ignore Staryus and Marills – my inventory got flooded with them and Remoraids *lol*.

Although I must say I don’t look forward to Murkrow mass-spawning after the event ended -_-

 

Pokémon GO: 31st Week

For once I’m glad I didn’t post earlier this week as I would’ve missed to put down the news: there is a new event!
And what’s more fun about it – appearantly there’s a chance to catch the special Magicarp although the chances are damn low *lol* but that golden Carp evolves to a red Gyarados *_*!
There’s also a Magicarp hat in the fashion shop.

Due to a pop-up in the game I think they changed the rates for dropping evolve stones at PokéStops. That pop-up said it’s a 100% chance for the 7th day spin now. Well, I will find out on Sunday.

The last few days I was tormented by Plus – chances of catching were pretty damn low 😦 especially 2 days before I had my level up. But thanks to manual catches that day and the following day I managed to get to level 34. Since then Plus catch rate seems to be back to normal *lol* I think that’s the same as “xx runs away” rates being damn high before a level up too. My own opinion on that.
Although Plus caught me my very first Turtle AKA Shuckle – usually it fails these new monster catches.

Ater evolving Charmeleon to Charizard I wanted to walk Chansey…. but Chansey evolved quite fast thanks to 2 hatches *lol* I am walking carrying Togepi right now 😀

As the event started yesterday evening, I caught an Octillery and missed a CP 66 Totodile -_- yeah, for real. It broke out of my first ball and fled. Noob-shit.

So that’s the actual PokéDex – excluding the first 150 slots as I got these except the legendaries and continent-exclusives. Dunno how I’ll ever get these as they only hatch from eggs that were obtained on different continents and I’m not going to give my account data to someone to get them for me (or pay a service to catch them or something – that’s bannable by the way)


Oh yeah.
In case you didn’t notice I changed my style 😀
old -> new:
16901747_1311267708920855_1597523983_n

 

Pokémon GO: 30th Week

Whooooo~ another week is over.

I’m still at level 33 but due to catching an Omanyte I could speed up the candy-gathering and evolved mine to an Omastar *_*

I walked my Wartortle for 2 candies to get another Blastoise (and get rid of my old ones) and right now walking my Charmeleon to evolve it to a better Charizard (and getting rid of the other 2 I have due to space issues and I’m not using them anyways lol)

I had lots of 10Km eggs last weekend and bought 2 incubators to walk them…. arf…. got 2 Skarmory, 2 Dratini, 1 Chansey (finally?!), 1 Larvitar and 2 Gligars from them.
Originally I wanted to keep all of those 10KM eggs until I get incubators from leveling up to level 35 but… really….8 slots 10KM eggs were a bit too much in the end.
Now I’m down to 4x 2KM eggs and 4x 5KM eggs plus a new 10KM egg.
I also hatched a 100% Bulbasaur from a 2KM egg so I need to get some candies to evolve it -_-

The train had issues last week for 2 days so I took a roundabout with Metro and Bus to get home and was able to get a Sudowoodo and evolved my noobish Chinchou to Lanturn.

This week is also really exhausting potion-wise and reviver-wise. I usually beat the gym at the train station while waiting for my train. But I lack lots of potions and revives right now. I got none of each today 😀 and still 4 monsters that need heals 😀
But it will work out somehow 😀 I guess the main problem with that was that I leveled up the gym to level 4 on Monday, haha (train was late so lots of time).
17351031_1331175380263421_1521585350_n

Pokémon GO: 29th Week

Yeehaa!
Another week is over~
And the Pikachu event is over as well.
I caught some of these buggers with the festive party hat – I think they never wrote it on the official page but changed the spawn rates of Pikachu so people like me who never see Pikachu can catch it too.
There was another patch but as it said “minor text fixes” it’s not really worth mentioning, is it?

Some new buggers joined my team: I caught a Remoraid and hatched another one just a day later 😀
Yesterday after work I caught a Pineco.
Right after posting my last blog I got a Politoed from a hatched Poliwag and obtained King’s Rock.

I’m walking my Omanyte – that will take a long while to get it evolved 😀

I really think I got too many 10km eggs right now 😦 I was in need to walk one last weekend as I got rid of all my 2KM and 5KM eggs – I hatched a Dratini 😮 which I really could’ve needed when I was walking Dratini but well~ why not~ I just really don’t want to walk 10km eggs really often right now as I’m sparing them until level 35 when I get new Incubators for free – on the other hand I might need to walk them before that to get some space… right now I am back on 6x 10KM eggs. That’s alot 😀
Left picture = weekend’s eggs, right picture = today’s eggs.

The fight over the train station gym is really hard these days *lol* usually my monster (Gyarados) is getting kicked out right after I put it in – latest 10 minutes later *lol* fun! As long as I get my daily reward I don’t mind.